sp12@sosnowiec.edu.pl  |  (32) 293 78 87  |  

INFORMACJA DLA RODZICÓW

W roku szkolnym 2024/2025 Rada Rodziców wybrała jako ubezpieczyciela Towarzystwo Ubezpieczeniowe Inter Risk. Uczniowie SP 12 w Sosnowcu, których rodzice/prawni opiekunowie zdecydują się na zakup polisy w ww. instytucji zostaną objęci ochroną ubezpieczeniową w terminie od 1 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.

Ubezpieczenie dziecka jest dobrowolne.

Numer polisy obowiązującej od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r.: EDU-A/P148656

PROCEDURA PRZYSTĄPIENIA DO UBEZPIECZENIA

Rodzice/prawni opiekunowie proszeni są:

  1. o zapoznanie się z propozycją ubezpieczenia - w załączeniu znajduje się oferta, karta produktu, OWU wraz z tabelą uszczerbków oraz postanowienia odmienne;
  2. przed opłaceniem składki o wypełnienie deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia i przekazanie jej do placówki szkolnej;
  3. opłacenie składki do 10 października 2024 r. na indywidualne konto przypisane do placówki.

DANE DO PRZELEWU

SKŁADKA: 60 zł

NOWY NR KONTA: 54 1140 2004 0000 3602 8401 6261

TYTUŁEM: imię nazwisko dziecka/dzieci oraz klasa

ODBIORCA: Ubezpieczenia z Rabatem

Pliki do pobrania:

Opiekun ubezpieczenia:

Dariusz Drzeniek - Właściciel Ubezpieczenia z rabatem
tel. 509 550 360
Ubezpieczenia z Rabatem/Punkt Partnerski Generali
47-400 Racibórz
ul. Ocicka 4
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

https://ubezpieczeniazrabatem.pl

PROCEDURY ZGŁOSZENIA SZKODY W UBEZPIECZENIU GRUPOWYM

Jeżeli szkoda wystąpiła w terminie po 1 września 2024 r., to szkodę należy zgłosić do Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTERRISK.

Niezbędny do zgłoszenia szkody jest:

  1. Wypełniony wniosek (kliknij w link)
  2. Dokument z pierwszego kontaktu z lekarzem (SOR lub lekarz rodzinny)
  3. Dokumentacja medyczna (np. z poradni chirurgii dziecięcej, wypis ze szpitala itp.)
  4. Faktury:
  • zakup środków pomocniczych np. temblak, kule, itp.
  • rehabilitacja
  • odbudowa zębów stałych

Ważne: faktura, zalecenie lub skierowanie lekarza prowadzącego musi być zawsze na ubezpieczonego, czyli dziecko.

  1. Ewentualna pozostała dokumentacja medyczna.

Szkodę należy zgłaszać mailowo, skanując wszystkie dokumenty i przesyłając na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
lub na adres:
Przegr. pocztowa nr 3334
40-610 Katowice

Ważne: jeżeli w dokumentacji znajdują się faktury, rozliczone zostaną tylko w przypadku wysłania oryginałów wraz z wnioskiem i pozostałą dokumentacją pocztą tradycyjną na adres:
Przegr. pocztowa nr 3334
40-610 Katowice

Od przesłania dokumentów Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Informację o numerze szkody oraz decyzję otrzymają Państwo w formie pisemnej.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się z opiekunem ubezpieczenia - kontakt telefoniczny 509 550 360 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


gov.pl

 

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12
IM. JANA III SOBIESKIEGO
W SOSNOWCU

ul. K. K. Baczyńskiego 14, 41-203 Sosnowiec
sp12@sosnowiec.edu.pl
(32) 293 78 87
BIP